Monday, November 22, 2010

T_______T

PLEASE


forgive my ignorance

forgive my naive

Forgive me immature

forgive my selfishness

forgive me irresponsible




I’m SORRY
After this lesson, I know how to do it next time!!!
What not to do, I will learn, to learn the teachings
Please forgive me



我都醉了

灯光在我眼里都模糊了 为什么还清清楚楚记得
那天那句要我把你忘了 怎么能忘了
除非不呼吸 走到哪里才躲的掉回忆
离别就是让人怀疑着自己 连恨不恨你都不能确定
也许这一切都是我不好 是我不知道

就算眼泪会是温柔的手铐

可是爱如果是求来的我也不想要
是我不好 是我还忘不掉
心痛只能用时间来消耗
毕竟当初是我选的一个

  给不起我永远的人 就算是我不好

 



*Today is "TA" birthday!!
HAPPY BIRTHDAY




No comments:

Post a Comment